אתם לא לבד: כך ניתן לטפל בהשמנת יתר

סובלים מהשמנת יתר ולא מצליחים להתמודד עם הבעיה? יש לנו חדשות טובות בשבילכם! טכנולוגיית הסרת השומן בקור של Clatuu כבר כאן בישראל! השיטה המהפכנית שצברה פופולריות אדירה בשנים האחרונות, היא דרך מצוינת ולא פולשנית להסיר שומן עודף בקלות ובמהירות. בכתבה הבאה, נספר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על תהליך הסרת שומן בקור ומה הם היתרונות הנהדרים של השיטה. 

 

מה היא המסת שומן בקור?

הסרת שומן בקור, הידוע באנגלית גם כ- Cryolipolysis, הינה שיטה חדשה ומהפכנית להסרת שומן עודף, המתמקדת בהשמדת תאי שומן בגופינו על ידי שימוש מבוקר בטמפרטורות קרות. ההליך עצמו משלב שימוש במכשירים חדשניים מבית Clatuu, המקררים באופן ספציפי ומדויק אזורים בגופינו. לפרטים נוספים על המסת שומן בקור מחיר, קביעת תורים וכדומה, היכנסו לקישור.

המסת שומן

איך עובדת המסת שומן בקור?

במהלך תהליך הסרת השומן, תאי רקמות השומן עוברים למצב של קיפאון, מה שגורם להם לעבור תהליך טבעי של מוות תאי הנקרא אפופטוזיס. כשתא של רקמת שומן עובר תהליך של מוות תאי, התא מתחיל להתפרק ומוסר מגופינו לאחר זמן מה. למרבה המזל, תהליך הסרת השומן בקור מאפשר לנו להקפיא רק את רקמות השומן, מבלי לגרום לפגיעה ברקמות הסמוכות לתאי השומן.

 

מה היתרונות טיפול בקור להשמנת יתר?

להמסת שומן בקור יש יתרונות רבים מול שיטות מיושנות יותר לטיפול בהשמנת יתר. ראשית, בניגוד לניתוחי הסרת שומן, המסת שומן בקור אינה פולשנית או כואבת בשום צורה, ואינה מצריכה מאיתנו לבצע חיתוכים מיותרים בגופינו. כמו כן, ההחלמה מתהליך ההמסה בקור הינה קצרה משמעותית עד ללא קיימת, מה שמאפשר לנו לחזור לשגרת החיים שלנו באופן מיידי. יתרון בולט נוסף של המסת שומן בקור היא האפשרות שלנו לפעול על אזורים ספציפיים בגוף בהם קיים קושי טבעי להיפטר מעודפי שומן באמצעים טבעיים – כגון ירכיים, שומן בטני או סנטר כפול. בעזרת המסה בקור, נוכל להיפטר מהשומן העודף בכל אזור שנרצה!

כמו כן, התוצאות של המסת שומן בקור נוטות להחזיק זמן רב. ברגע שתאי השומן הוסרו מהגוף שלנו, הם לא נוצרים מחדש. זה אומר שהאזורים בהם טיפלנו יהיו בעלי מספר קטן יותר של תאי שומן, מה שיקשה עליהם לצבור את עודפי השומן בחזרה. עם זאת, חשוב לשמור על אורח חיים בריא לאחר הטיפול בשביל להימנע מהתרחבות של תאי השומן שכן נשארים.

כפי שציינו, טיפול של המסת שומן בקור אינו פולשני כלל, ונחשב לטיפול נוח וחף מכאבים. רוב המטופלים מעידים כי במהלך הטיפול הם הרגישו קרירות במהלך הפרוצדורה הרפואית שהתפוגגה ד מהר. בזמן הטיפול תוכלו להרגע, לקרוא ספר או אפילו לראות איזה סרט בזמן שהמכשירים החדשניים עושים את העבודה.

טיפול בקור

מה העלות של המסת שומן בקור?

לרוב, טיפול המסת שומן בקור ינוע בין 4,000 לכ- 8,000 שקלים, כתלות בהיקף הטיפול והזמן שיידרש בשביל להגיע לתוצאות הרצויות.

הַשׁמָנָה

הַשׁמָנָה
מה היה לנו עד עכשיו?