האם אפשר לסמוך על המובילים שלא ישברו דברים?

הגיע היום ואתם עוברים סוף סוף לדירה שחלמתם עליה אולם, מפלס הלחץ והחרדה מתהליך ההעברה של תכולת הדירה עולה על גדותיו. בראשכם רצות בוודאי מחשבות כגון – האם בחרתם במוביל הנכון? האם הוא יטפל בחפצים שלכם בכבוד הראוי וידאג להם כאילו היו שלו? האם אפשר לסמוך על כך ששום דבר לא ישבר וייהרס? המאמר הבא יספק לכם אני מקווה מספר טיפים חשובים בנושא.

 

מוביל פרטי או חברה?

האם יש הבדל בין מוביל פרטי לחברת הובלות, האם חברת הובלות תהיה אחראית יותר על הציוד שלנו או שמא מוביל פרטי יעשה זאת טוב יותר בשל רצונו העז לספק לנו שירות מצוין שירוץ מפה לאוזן.

 

מוביל פרטי – יתרונות

למוביל פרטי יכולים להיות יתרונות על פני חברת הובלות ובתנאי שלא מדובר בחלטוריסט. חשוב לוודא שזהו העיסוק היחיד שלו ושיש לו ניסיון בהובלות מסוגים שונים. מוביל פרטי עשוי לספק לכם שירות אישי יותר והוא בהחלט יעשה הכל במטרה שאתם, הלקוחות תהיו שבעי רצון מהשירות שקיבלתם. עסק קטן נבנה מלקוחות מרוצים שמספרים לאחרים על החוויה הטובה שהייתה להם.

מוביל פרטי יהיה קשוב לכל בקשה שלכם ויטפל בכפפות של משי בציוד רגיש. הסיבות לכך הן שחשוב לבעל העסק הפרטי שתהיו הכי מרוצים שאפשר וסיבה נוספת קשורה להיבט הביטוחי – מוביל פרטי יחזיק פוליסת ביטוח בסיסית ולכן, במצב של נזק תהיה לו השתתפות עצמית ממנה הוא מאוד רוצה להימנע.

 

חברת הובלות – יתרונות

חברת הובלות גדולה תהיה זמינה יותר ותספק אלמנט ביטוחי נרחב לכל מקרה של נזק לציוד שלכם. עובדי החברה בדרך כלל יהיו אנשי מקצוע בתחום ובעלי ניסון רב בהובלת חפצים מסוגים שונים. חברת הובלות מגיעה על פי רוב עם צוות גדול יותר ומיומן. חברת פיק-אפ הובלות היא חברה גדולה ואמינה שדואגת לשירות איכותי בכל סוגי ההובלות.

מהם הכלים להבטיח הובלה ללא נזקים:

  1. סגירה מול המוביל שללא קשר לפוליסת הביטוח שיש לו אתם דורשים שעל כל נזק הוא יתחייב לשלם סכום קבוע וידוע מראש.
  2. בדיקה של פוליסת הביטוח של המוביל שהיא אכן תכסה כל נזק במידה שיגרם לציוד שלכם.
  3. לבקש לדבר עם צוות העובדים ולהבטיח להם טיפ יפה במידה והכל עובר חלק.

 

האם שעת ההובלה תסייע באיכות שלה?

קיים קשר בין שעת ההובלה שתקבעו ואיכות ביצוע ההובלה. במהלך שעות הבוקר והצהרים המובילים עדין רעננים ומרוכזים ולפיכך זהירים יותר ויעילים יותר. עבודת ההובלה היא עבודה פיזית קשה ולכן, משעות אחר הצהרים המובילים עייפים יותר, פחות סבלניים ולעיתים פחות זהירים ויעילים, זו תופעה כמעט בלתי נמנעת.

לפיכך, עשו לעצמכם טובה גדולה והשתדלו לתאם את ההובלה שלכם לבוקר או לצהריים ולא מאוחר מכך. מדובר בהיבט חשוב שיעלה מאוד את הסיכוי שלכם לקבל שירות טוב, אדיב ויעיל.

 

עגלת משא וארגזים

מה היה לנו עד עכשיו?