אלו הדרכים הטובות והבריאות ביותר להתנהלות בזוגיות

זוגיות היא דבר דינמי אותו צריך לתחזק ולשמר מידי יום ביומו. מילה טובה, חיבוק, קשר עין, כל אלו תורמים רבות לתחושת ביחד, הדדיות, הבנה ותמיכה בכל רגע ובכל שלב בחיים. ישנן דרכים רבות מאד לשמירה על הקשר הזוגי אך אלו הדרכים הטובות והבריאות ביותר להתנהלות בזוגיות. 

 

זוגיות בריאה

אחד העקרונות החשובים בשמירה על זוגיות בריאה היא תחזוקה שוטפת של הקשר הזוגי על ידי תקשורת טובה, תמיכה והדדיות. אם אתם מרגישים שהקשר הזוגי שלכם אינו בריא או שאתם מעוניינים לדעת עוד כיצד לשמר ולתחזק זוגיות, הכנסו לאתר של מרכז מבינים זוגיות ותוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים למען זוגיות בריאה יותר ומאושרת יותר.

מערכת היחסים הכי בריאה

אלו הדרכים הטובות והבריאות ביותר להתנהלות זוגית

התנהלות זוגית בריאה היא המפתח לקשר ארוך, יציב, שיעניק לכם בית חם וכתף תומכת גם בימים קשים. להלן הדרכים הטובות והבריאות ביותר להתנהלות זוגית:

  • הערכת בן הזוג – גם כשאתם עייפים, עמוסים במשימות, נאבקים בקשיי החיים, חשוב למצוא את הרגעים שבהם אתם מעריכים את בן הזוג שלכם. אם הוא הכין עבורכם משהו טעים לאכול, עזר לכם בביצוע מטלה כלשהי, ניקה את הבית או העסיק במשך שעה את הילדים, זה הזמן לומר מילה טובה ולהודות לו על כך.
  • מגע קל של אהבה – ליטוף, חיבוק, טפיחה על השכם, נשיקה, כל אלו הם פעולות עוצמתיות מאד שמזכירות לבן הזוג כמה אנחנו אוהבים אותו וחשוב לא לשכוח אותן. זהו גם דבר ידוע כי המוח מפריש כמות מסויימת של סרוטונין המפחית חרדה ולחץ כשאנו חווים מגע פיזי רצוי מדמות שהיא משמעותית עבורנו, שזו עוד סיבה לחיבוק לפני שיוצאים למירוץ החיים
  • שמירה על טון דיבור מכבד – לטון הדיבור משמעות מכרעת לאיך אנו מפרשים את הדבר שנאמר, לכן, גם אם אנחנו ממהרים, עסוקים מאד, לחוצים או מרגישים רע, חשוב מאד לשמור על טון דיבור מכבד, שלא נצטער אחר כך.
  • שעה של זוגיות – לחיים עמוסים ומלאים בלחץ יש מחיר, אנחנו נשחקים במהירות ושוכחים שבן הזוג נמצא שם וזקוק לנו. לכן חשוב כל כך לעצור את מרוץ החיים, לקחת שעה של ניתוק מטלפונים ומעבודה, ולהיות רק עם בן הזוג לארוחה טובה, טיול על שפת הים או שיחה טובה.
  • מטרה משותפת – אין שום דבר רע בכך שלכל אחד מבני הזוג יש עולם משלו הקשור לתחום העיסוק שלו או לתחביביו, אולם מומלץ כי לשני בני הזוג תהיה גם מטרה משותפת לעבוד עליה, כמו למשל ירידה במשקל, פעילות ספורטיבית משותפת ועוד.

 

מרכז מבינים זוגיות

מרכז מבינים זוגיות בניהולו של ליאור גור מציע לכם כלים רבים למציאת זוגיות בריאה ויציבה, תחזוקה ושמירה עליה לחיים יציבים, בריאים ומאושרים עם בן זוג מתאים.

מערכת היחסים הכי בריאה

מערכת היחסים הכי בריאה
מה היה לנו עד עכשיו?