אילו טיפולי יופי בטוחים ניתן לעשות להצערת עור הפנים?

החלום של כל אחד ואחת מאיתנו הוא להישאר צעיר לנצח. מה לעשות שהיקום לא כל כך מתחשב בנו? נסיבות החיים בעולם המודרני שכוללות הרבה לחץ ועבודה קשה, מעט מנוחה, ותזונה לא מיטבית, גורמות לגוף של רבים מאיתנו להזדקן גם בגילאים יחסית צעירים. אם גם אתם מרגישים שהפנים שלכם החלו לצבור קמטים, או שאתם לא ממש מרוצים מהמראה שהן קיבלו עם הגיל, הגעתם למקום הנכון. אנו הולכים לספר לכם כאן על טיפולים שיסייעו לכם להצעיר את עור הפנים. כמובן שאלו טיפולים בטוחים שמבוצעים על ידי רופא מקצועי ומנוסה מאוד.

 

טיפולי יופי להצערת עור הפנים

טיפולי יופי הם ה'אס' שלנו נגד הזמן. מדובר על טיפולים פשוטים יחסית שמאפשרים לנו 'לרמות' את הזמן ולהמשיך להיראות צעירים ויפים. הכנו לכם כאן כמה המלצות על טיפולים כאלה. כדאי שתדעו, מדובר על טיפולים בטוחים לחלוטין שמבוצעים באופן מקצועי ביותר. אם זה נשמע לכם מעניין, תוכלו ללחוץ על הקישור הזה ולקבוע פגישה לפגישת ייעוץ עם רופא מוסמך לחצו כאן.

עור הפנים

הרמת פנים בעזרת חוטים

ככל שאנו מתבגרים, כוח המשיכה גורם לרקמות שלנו לצנוח. אחד הפתרונות הפופולריים בטיפולי יופי הוא מתן של עוד נפח לפנים, אך אנו ממליצים על הרמת פנים בעזרת חוטים. מדובר על טיפול פשוט מאוד שאורך פחות משעה. בטיפול מחדירים אל הפנים חוטים מיוחדים שמשמשים לניתוחים פנימיים.

החוטים מצוידים בזיזים ועטופים בחומצה היאלורונית שגם מרימה את העור וגם מעניקה לו לחות. החלקים שניתן להרים בעזרת חוט הם הגבות, הלחיים, והחלק התחתון של הפנים.

 

מילוי ופיסול לחיים

ככל שאנו מתבגרים, מרכז הפנים שלנו הולך ומאבד מהנפח שלו, מתחת לעיניים מתחילים להתפתח שקעים, וגם העור בצידי הלחיים שוקע. מעבר לעניין האסתטי, התהליכים הללו גורמים לנו להיראות תמיד עייפים ומותשים. טיפול בחומרי מילוי יסייע להחזיר את הפנים למצב הראשוני שלהן ולהחזיר להן את הנפח. לאחר הטיפול הקמטים ייעלמו, ועור הפנים יועשר בלחות.

עור הפנים

מילוי שקעים מתחת העיניים

אחת התופעות השכיחות שמגיעות עם הגיל היא שקעים מתחת לעיניים. ליד העפעף התחתון מתפתחים עיגולים כהים שגורמים למראה פנים עייף, גם בזמן של ערנות מרבית. ברוב המקרים, איפור לא פותר את הבעיה הזו.

מה שכן יכול לפתור אותה הם חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית. חומרי המילוי ישפרו ויצעירו את מראה הפנים שלכם, ויסייעו לכם לא להיראות עייפים תמיד. מדובר אמנם על טיפול מעט ארוך ומורכב, אך התוצאות שלו מעולות.

 

סיכום

אין שום סיבה להמשיך להתבאס ממראה הפנים שלכם, ולהרגיש שאתם קשישים ויפים פחות. בעזרת טיפולים להצערת עור הפנים תוכלו להחזיר לעצמכם את המראה הנאה, ולהצעיר ולרענן את הפנים שלכם. כפי שציינו, כלל הטיפולים בטוחים ואינם מסוכנים, והם מבוצעים על ידי רופאים מקצועיים ומנוסים.

עור הפנים

מה היה לנו עד עכשיו?