איך סונוביה מתכוונת לשנות את עולם הטקסטיל ולשפר את בריאותנו

חברת סונוביה פרצה לחיינו בזכות מסכות איכותיות שייצרה לאורך כל תקופת הקורונה. מסכות הבד שייכות לתעשיית הטקסטיל, תעשייה שיכולה להיות מזהמת מאוד. בזכות שימוש בטכנולוגיה חדשנית המערבת גלי קול, חברת סונוביה פיתחה דרך ייצור משוכללת הפוגעת פחות בסביבה ומועילה גם מבחינה כלכלית.

מעבר למסכות הבד, חברת סונוביה מכוונת גבוה ורוצה לממש את היעדים שלה ולפרוץ לתחומים נוספים כגון רפואה ותחבורה על מנת להפיץ את הבשורה ולהפוך תעשיות נוספות לפחות מזהמות ויותר ירוקות. איך סונוביה מתכוונת לשנות את עולם הטקסטיל ולשפר את בריאותנו? כל התשובות במאמר זה.

 

חברת סונוביה: כל מה שלא שמעתם על השם החם הבא

חברת סונוביה קיימת מספר לא מועט של שנים, אך הצליחה לבצע את הפריצה המשמעותית שלה בשנה האחרונה, בזכות ייצור מסכות בד חדשניות המגינות מפני הקורונה. המסכות הללו הפכו ללהיט וסייעו לרבים להתמודד באופן מוצלח עם התפשטותו של נגיף הקורונה.

בסופו של דבר חברת סונוביה מכוונת גבוה מאוד, והמטרה המרכזית שלה היא לפתח מוצרים שיובילו למהפכה של ממש בתחום הטקסטיל העולמי, שהינו תחום מזהם מאוד ונוגע ממש לכל פן בחיי היומיום של כולנו.

 

התוכנית הגדולה של חברת סונוביה: שינוי עולם הטקסטיל

חברת סונוביה אמנם מוכרת בזכות מסכות הקורונה המוצלחות שלה, אך היא מכוונת גבוה הרבה יותר, כפי שנכתב. החברה עוסקת באופן כללי בפיתוח פטנטים ושכלול הידע הקיים בתחום הציפויים נוגדי החיידקים של טקסטיל רב פעמי. בזכות רכישה מוצלחת במיוחד של טכנולוגיית גלי קול מאוניברסיטה מוכרת, מתכננת חברת סונוביה לבצע מהפכה של ממש בכל עולם הטקסטיל.

התעשייה היום עוסקת בנתינת תכונות לבדים בצורה פאסיבית כך שחומרים שונים נספגים בהם ומזהמים אותם. בסונוביה מתכננים לעשות את אותו הדבר אך בעזרת טכנולוגיה מתקדמת של גלי קול, שיורה את התכונות לתוך הבד, במקום שיספוג אותו בהדרגתיות. כך תובא מהפכה ירוקה לעולם הטקסטיל, אשר היום נחשב למזהם ביותר.

 

איך שינוי עולם הטקסטיל ישפר את בריאותנו

תעשיות רבות בעולם היום כגון נפט ודלקים שונים מביאים זיהומים רבים לחיינו ומדרדרים מאוד את איכות הסביבה. עם זאת, יותר ויותר חברות בוחרות לנסות לפתח פטנטים שונים וירוקים שיביאו בשורות חדשות לעולם שלנו ויסייעו בתרומה של שמירה על איכות הסביבה.

חברת סונוביה היא אחת מחברות אלו: היא מנסה להימנע משימוש בכימיקלים כמה שאפשר ובפיתוח פטנטים המבוססים על טכנולוגיות לא מזהמות כגון טכנולוגיית גלי קול. אין ספק שמדובר בטכניקה שלא מסיבה נזק לסביבה ומשפרת את בריאותנו.

 

לסיכום

חברת סונוביה פרצה לחיינו על ידי פיתוח מסיכות בד מגנות מפני קורונה. החברה מתכננת לבצע מהפכה ירוקה בתחום הטקסטיל ולהפוך את התעשייה לפחות מזהמת. אין ספק שמדובר במטרה מרכזית וחשובה.

מסכה
מסכה
מה היה לנו עד עכשיו?