איך ממלאים את גבות בשיטת השיערה?

כולנו רוצות להרגיש יפות ומטופחות, כולנו אוהבות להראות טוב, אבל לא תמיד יש לנו את הזמן והאנרגיות כדי להשקיע בנראות שלנו. אם את יודעת על מה אנחנו מדברות, הגעת למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לתת לך את כל המידע על טיפול יופי משנה חיים. עיצוב גבות בשיטת השיערה הפך להיות אחד הטיפולים המבוקשים ביותר, והגיע הזמן שתכירי אותו מקרוב.

 

גבות – המסגרת של הפנים

לגבות יש תפקיד מיוחד במראה הפנים ובנראות הכללית, הן כהות וממוקמות ממש מעל העיניים, כך שלא ניתן לפספס אותן. עם זאת לא תמיד מבינים את הערך המיוחד שיש לגבות ביחס לכל הפנים, עד שלא משקיעים בגבות ומטפחים אותן. גבות כהות, מלאות ומסודרות נותנות מסגרת עוצמתית לפנים ומדגישות את הברק בעיניים ואתת התווים.

שיטת השיערה

גבות בשיטת השיערה

בגלל הדומיננטיות שיש לגבות ביחס לשאר הפנים, חשוב לטפח אותן ולשמור על הנראות שלהן. צביעה וסידור של הגבות הן חלק בלתי נפרד מתהליך של איפור, ויותר מזה, גבות מאופרות ומסודרות, נותנות מראה מאופר לכל הפנים. כדי להגיע למראה של גבות מסודרות ומלאות, נדרשת השקעה של זמן ומיומנות שלא לכולנו יש, ומילוי גבות על ידי שיטת השיערה הוא הפתרון המושלם.

 

עיצוב גבות בשיטת השיערה

שיטת השיערה שנקראת גם מיקרובליידינג והיא השיטה המוצלחת ביותר לאיפור גבות קבוע. שיטת השיערה היא טכניקה חדשנית במיוחד, והמאפיין שהפך אותה לפופולרית ולמבוקשת הוא המראה הטבעי שמתקבל. אם את חולמת על גבות מלאות, יפות ומסודרות במראה מאופר ונוכח ועם זאת טבעי ועדין, שיטת השיערה היא השיטה שאת מחפשת.

 

מה התהליך שכולל הטיפול?

הסוד שעומד מאחורי שיטת השיערה הוא ההתחקות אחרי מבנה הגבה הטבעי ואחר צורת הצמיחה הטבעית של השיערות. בעזרת שרטוט מדויק ומדוד מציירים את צורת הגבה החדשה, בהתאם למבנה הפנים ולמבנה העין. לאחר השרטוט, משתמשים במחט מיקרונית כדי להחדיר פיגמנט (צבע) אל העור. החדר הצבע נעשית באמצעות מכשיר חשמלי או באמצעות סכין ידנית,

שיטת השיערה

מיקרובליידינג או איפור חשמלי קבוע?

ההבדל העיקרי בין השיטות הוא לא התוצאה האפשרית, אלא מידת המיומנות שנדרשת לכל אחת מהשיטות. איפור קבוע באמצעות מכשיר חשמלי הוא הליך שדורש פחות מאמץ ופחות מיומנות, שכן המכשיר עושה את רוב העבודה בצורה נפלאה. מיקרובליידינג היא שיטה ידנית שדורשת מיומנות רבה ושליטה מקסימלית בסכין שמחדיר את הפיגמנט אם העור.

 

לסיכום

אם את חולמת על גבות יפות, מלאות וטבעיות, במראה מסודר ומאופר, עיצוב גבות בשיטת השיערה ייתן לך את המענה המושלם. הטכניקה המיוחדת של השיטה מאפשרת יצירת גבות במראה טבעי ומותאם למבנה הפנים. כך שכל מה שנותר לך הוא לבחור בין טיפול במכשיר חשמלי לבין טיפול מיקרובליידינג, כדי שתוכלי להתחיל להינות ממראה מטופח מבלי להתאמץ ומבלי להשקיע זמן. נשמע טוב? נראה טוב אפילו יותר! ☺

שיטת השיערה

שיטת השיערה
מה היה לנו עד עכשיו?