איך לשמור על עור פנים בריא וזוהר?

במובן מסוים, הפנים שלנו הן קלף הביקור שלנו לעולם – רוב הזמן כאשר אנשים מסתכלים עלינו, הם מתמקדים בפנים שלנו.

זאת הסיבה שלשמירה על עור הפנים יש חשיבות אסתטית גדולה.

אז איך אפשר לדאוג לעור שלנו ולהפוך אותו לבריא וזוהר מתמיד? אספנו לכם את כל הטיפים הכי חשובים.

 

מה לעשות? איך לעשות?
השתמשו בקרם הגנה מדי יום עשו שימוש בקרם הגנה מבוסס מינרלים לאורך כל השנה. אם העובדה שקרינת השמש הישירה עלולה לגרום לסרטן העור לא מספיקה לכם – הקרינה גם גורמת לפגיעה במרקם ובצבע עור הפנים, ולהזדקנות מואצת שלו. לכן, יש להשתמש בקרם הגנה עם SPF של לפחות 30. המונח SPF מתייחס ל – Sun protection factor, מדד הבודק את יעילות התכשיר להגנה מפני השמש.
טפלו בשחורים לפני שהם הופכים לפצעים מוגלתיים שחורים (הנקראים בשפה המקצועית קומודונים) הם פצעוני אקנה בשלב ראשוני. מתחת לראשים השחורים מסתתרת מוגלה, ואם לא נטפל בפצעים כשהם עוד בשלב הראשים השחורים הם יהפכו בהמשך לפצעים הלבנים שאנחנו מכירים כחצ'קונים. חשוב לטפל בשחורים בשיטות בטוחות בלבד ובאמצעות תכשירים שקיבלו את רישיון משרד הבריאות העולמי, דוגמת מכשיר DUSK להוצאת שחורים.
שלבו שומנים בריאים בתזונה שלכם אחת הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בדיאטה שלהם היא לסלק את כל השומנים מהתפריט ללא הבחנה בין שומנים טובים לרעים. נכון, אתם ממש לא צריכים שומן רווי שמגיע מג'אנק פוד בתזונה שלכם, אבל אם אתם רוצים לדאוג לבריאות הגופנית שלכם ולעור הפנים, חשוב לשלב שומנים בריאים בכמות מאוזנת בתפריט. חומצות שומן חיוניות לא מיוצרות על – ידי הגוף אלא מגיעות אליו באמצעות המזון שאנחנו צורכים. השומן הטוב אחראי להורדת רמות הכולסטרול הרע בדם ולספיגה של ויטמנים שונים, הוא מסייע במניעת מחלות ועושה נפלאות למראה השיער שלנו ולעור הפנים. אז איזה מזונות עשירים בשומן טוב? אבוקדו, זיתים, אגוזים למיניהם, שמן זית, טחינה ודגים. כל אלו אמורים להרכיב כ30% מסך צריכת הקלוריות היומית שלכם.
הרבו בשתיית מים שתייה של מים בכמות מספקת חיונית לפעולה תקינה של האיברים, וגם לבריאות העור. המים מסייעים להפרשה של רעלים מהגוף ושומרים על עור הפנים רך וזוהר. אז על כמה מים אנחנו מדברים? לפחות 10 כוסות ביום.
השתמשו בתכשירי לחות אחרי המקלחת אחת הדרכים המשמעותיות ביותר לשמירה על עור פנים בריא, היא להקפיד על רמת לחות מספקת. מרחו קרם לחות שמתאים לסוג העור שלכם ושימו לב שגם לעיתוי המריחה יש משמעות – הזמן הנכון הוא מיד לאחר המקלחת.

 

לסיכום, כדי לשמור על עור פנים בריא וזוהר יש להקפיד על התזונה שלנו, להרבות בשתיית מים, לדאוג שעור הפנים יהיה נקי משחורים ולהגן עליו מפני נזקי השמש באמצעות מריחה של קרם הגנה וקרם לחות באופן יומיומי. באמצעות שמירה על שיגרת טיפוח כזאת, תוכלו לצפות להטבה במראה העור שלכם תוך זמן קצר.

לפרטים נוספים היכנסו: https://www.dusk.co.il/product/dusk-shine-%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%AA-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D/

מסכה שחורה

טיפול קוסמטי
מה היה לנו עד עכשיו?