איך להתנשק? 6 טיפים לנשיקה לוהטת

הנשיקה, בין אם היא באה כמשחק מקדים לקיום יחסי מין ובין אם היא מגיעה בפני עצמה במהלך דייט ראשון או שני, היא חלק חשוב מחיינו הרומנטיים. כל אחד מאיתנו זוכר מתי היתה הנשיקה הראשונה שלו וכל אחד יודע להגיד שהוא השתפר המון מאז… אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים לנשיקה לוהטת.

חשוב לציין, בניגוד לחיי המין שלכם שאם תרצו לשפר אותם תוכלו להשתמש בויאגרה או תכשיר דומה, כאן אין איך לשפר את איכות הנשיקה. מדובר בהרבה ניסוי ותהייה, וכמובן שקריאה של הטיפים שלנו תסייע לכם.

 

רצון

הבסיס לנשיקות לוהטות הוא רצון הדדי. ברגע שיש רצון לשני הצדדים, חצי מהעבודה כבר הושלמה. ודאו שיש קירבה ומתח חיובי ביניכם לבין הפרטנרית שלכם, ודאו שיש קשר עין ונכונות להתקדם לשלב הנשיקה. מרגע שיש להט להתנשק, הנשיקה בוודאות תהיה טובה, אפילו טובה מאוד.

 

ריח והיגיינה

הקפידו על ריח טוב בפה והיגיינה כללית, אם מדובר בדייט או כחלק ממשחק מקדים, הקפידו לצחצח שיניים כמה שעות לפני ואם אפשר גם ללעוס מסטיק או סוכריה רגע לפני שאתם מתחילים להחליף רוק ואהבה, זה בכלל נהדר.

 

פה גדול

הקפידו לשמור על פה פתוח בדיוק במידה הנכונה. פה שיהיה פתוח באופן מינימלי עלול לגרום לנשיקה להיות יבשה ומאכזבת, פה פתוח גדול מדי, עלול להוביל לנשיקה קצת לא נעימה ולא לוהטת. הקפידו שחלל הפה שלכם יהיה פתוח במידה סבירה ושחקו עם זה כל הזמן.

 

לשון במידה

גם את השימוש בלשון צריך לדעת לעשות במידה, לא יותר מדי ולא פחות מדי. הקפידו לגעת בלשון אחד של השנייה אחת לכמה רגעים ולא באופן תמידי. המגע של לשון בלשון הוא זה שהופך את הנשיקה ללוהטת במיוחד והוא זה שיעורר את החשק המיני אצל שני הצדדים.

 

להיזהר משיניים ואגרסיביות

נכון, אנחנו כותבים לכם כאן טיפים לנשיקה לוהטת, אבל חשוב להיזהר שהיא לא תהיה יותר מדי לוהטת ותהפוך אפילו לאלימה. כמובן שאין לנו כל בעיה עם זוגות שאוהבים את הנשיקות שלהם עם נשיכות, נשיפות, התנגשויות ועוד דברים טובים, אבל אנחנו ממליצים בחום לא להתחיל ב"אלימות", נסו להבין מה ה"וייב" של הפרטנרית שלכם לנשיקה ואם אתם רואים שהיא בסדר עם אגרסיביות אז לכו על זה, בכל מקרה תיזהרו ממפגש שיניים ונשיכות מוגזמות, דם זה לא כל כך כיף…

 

להירגע ולהנות

זה אולי הטיפ הכי חשוב. בין אם זה תחילתו של ערב רומנטי ובין אם זה שיאו של דייט שכלל הרבה פרפרים בבטן, אנחנו ממליצים לכם להירגע ולהנות מהנשיקה. בנשיקה יש משהו מאוד מיני ומאוד מקרב, לא פחות מסקס. לכן, חשוב להירגע, להרגיש אחד את השנייה ולהנות מהרגע. בלי לחץ. תהנו!

 

נשיקה

נשיקה לוהטת
מה היה לנו עד עכשיו?